Osiem ważnych debat, licznie przybyli przedstawiciele działów HR oraz przestrzeń do wymiany doświadczeń. Tym jednym zdaniem najlepiej można podsumować Spotkania HR, które odbyły się na przestrzeni lat.

spotkania-HR-branding

 

GRA WSTĘPNA W SIECI CZY REALU? SPOTKANIE HR W KRAKOWIE  – MAJ 2015

Jakich zmian możemy się spodziewać w 2015 roku? Wzrostu liczby kandydatów poszukujących pracy w mediach społecznościowych? Zwielokrotnienia działań budujących wizerunek w sieci przez samych kandydatów?A jeśli tak, to czy w sieci mamy prawdziwy obraz kandydata czy obraz, który dla nas namalował? Które z mediów społecznościowych są faktycznym sprzymierzeńcem rekruterów? Swoimi doświadczeniami związanymi z rekrutacją w dobie mediów społecznościowych, dzielili się: Aleksandra Lichoń – HR Manager; IBM BTO Kraków; Bartłomiej Struzik – Dyrektor zarządzający; Monster Polska; Maciej Wituszyński – Recruitment Manager; Shell Business Operations Kraków; Bartosz Gwiazdowski – Europe & Africa Talent Acquisition Manager; Motorola Solutions, Inc.


TALENTY NA MIARĘ CZY PONAD MIARĘ? – SPOTKANIE DYREKTORÓW HR – KWIECIEŃ 2015

Dyrektorzy generalni i prezesi chcą zwiększyć liczbę pracowników jednak ich niepokój o to, czy znajdą odpowiednich kandydatów, jest najwyższy od 8 lat. Dlatego podczas tego Spotkania HR słowo „Talent” odmienione zostało przez wszystkie możliwe przypadki. Wszystko po to, aby wspólnie rozmawiać o skutecznym zarządzaniu talentami na tu i teraz. Swoimi doświadczeniami rozpoczynając podzielili się m.in.: Maja Chabińska–Rossakowska – Dyrektor ds. Personalnych, Członek Zarządu; DHL Express; Beata Wróblewska–Mazurkiewicz – Dyrektor HR na Polskę i Region Europy Środkowej, Afryki i Środkowego Wschodu; ORACLE oraz Artur Czynczyk – Dyrektor Pionu Zarządzania Kadrami, Członek Zarządu; Budimex SA


GRA WSTĘPNA W SIECI CZY REALU? CZYLI REKRUTACJA 2015 – MARZEC 2015

Czy rok 2015 przyniesie wzrost liczby kandydatów poszukujących pracy w mediach społecznościowych? Czy będziemy doświadczać zwielokrotnienia działań budujących wizerunek w sieci przez samych kandydatów? Swoimi doświadczeniami związanymi z rekrutacją w dobie mediów społecznościowych, dzielili się: Monika Cynarska – HR Manager w OMD Sp. z o.o.; Bartosz Struzik – Dyrektor zarządzający Monster Polska; Anna Przetacznik-Sawka – Kierownik ds. Rekrutacji i Rozwoju w AXA Polska S.A.; Agnieszka Raszek – Dyrektor Operacyjny; Pion Zasobów Ludzkich; Biuro Pozyskiwania i Rozwoju Talentów Bank Pekao S.A.


EFEKTYWNOŚĆ ZASZYTA W KULTURZE ORGANIZACJI  – LUTY 2015

Jaka jest nasza kultura organizacji, jakie postawy reprezentują nasi pracownicy, czy rozumieją i akceptują cele, które przed nimi stoją? Dlaczego pytania te nie tracą na swojej aktualności? Gdyż zarządy, kierownicy i dyrektorzy personalni często tych pytań nie zadają? Problem tkwi w przekonaniu, że kultura zrobi się sama, że postawy pracowników nie przekładają się bezpośrednio na wyniki organizacji. Jak więc kulturę organizacji i pracę nad postawami uczynić kluczowymi projektami? Swoimi doświadczeniami rozpoczynając dyskusję podzielili się: Konrad Lipski – Dyrektor Departamentu Zarządzania Zasobami Ludzkimi, ENERGA-OBRÓT S.A.; Beata Domagalska– Partner Zarządzający w 2mgroup s.c.; Małgorzata Woody – Dyrektor Departamentu Zarządzania Zasobami Ludzkimi; Skandia Życie; Beata Wojciechowska – Dyrektor ds. Personalnych; Medicover Sp. z o.o. Partnerem spotkania była firma 2mgroup.